söndag 19 juni 2011

Världens bästa pappa, i ur och skur!

Saga måste ha världens bästa pappa! Idag har han jobbat mellan 7 och 13, jag och Saga har varit inne och städat, tittat på film och myst.

Lagomt till Simon kom hem så började Saga bli en aning rastlös och gnällig efter en förmiddag inomhus. Jag tänkte att vi skulle vara inne eftersom det regnade så mycket, då kontrar Simon med att det är ju som roligast att vara ute när det regnar! Så på med regnkläderna och sen gick dom ut och lekte :)


Det är inte bara denna dag som gör Simon till världens bästa pappa, så här är det i stort sett varje dag! Han är alltid (läs: oftast) närvarande när han är med Saga, han lyssnar till henne och respekterar henne som en egen liten person. Det låter som om han är den klassiska "lekpappan" men så är det inte, han sätter gränser och ser till att alla rutiner följs för att Saga ska känna sig trygg. Jag blir så lycklig när jag ser allt detta, jag känner mig rik!

Kram allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar