måndag 6 juni 2011

Syster så nära men ändå så långt borta!

Nu var det ett tag sen jag skrev men det kan förklaras med att mr.tentaångest är på besök (hur säger man att på ett trevligt sätt åt honom att åka hem?)

En till orsak till min molande ångest är nog att jag vet att min syster är så nära (2h bilresa, jämfört med 24h flygtur) men ändå så får jag inte träffa henne än...Hon är nämligen på Andreas Johnson och Lisa Knapps bröllop. Jag förstår mkt väl att det är stort och viktigt för henne. Samtidigt så tycker jag att Saga är något ännu viktigare och hon har ju aldrig träffat henne... Men tur att aftonbladet finns så jag får se henne iallafall :/


Nu ska vi inte döma ut syster-ketschup (Heinz) helt och hållet dock, för hon åker tillbaka till USA för att komma tillbaka igen till midsommar :) Då får vi äntligen träffas och ägna hela 3 veckor åt varandra... Som jag saknar min syster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar