tisdag 1 januari 2013

Nytt år, lika förvirrad!

Jaha, jag har ju inte skrivit på ett tag som en del av er har påpekat. Så nu tänker jag bjuda på lite spännande läsning här då. Jag orkar definitivt inte sammanfatta 2012 som alla duktiga bloggare gör. Jag gillar att se framåt (läs:jag har dåligt minne). 2013 kommer att bli ett spännande år och som min svägerska sa så känns det lite som ett oskrivet blad. Jag har inte gett några speciella löften i år men däremot så tänker jag försöka göra saker som jag och andra i min omgivning mår bra av. Mer bullar och kaffe till hemlösa, låta andra kliva på bussen före mig, leka mer med Saga och inte låta ajfånen ta den tid och uppmärksamhet som hon ska ha... kan ni känna det ibland? att man ibland sitter och slösurfar på mobilen och barnen blir extra högljuda bara för att fånga ens uppmärksamhet. Usch, fy skäms på mig!

Nu har ju ungen kommit upp och nattsuddar med mig i skrivande stund. Så jag ska väl inte sitta och blogga nu då :)

Hoppas erat 2013 blir ett lyckligt år. Skriv gärna vad ni har för planer och förhoppningar!

Kram på er,

//
F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar