onsdag 28 november 2012

Idag kommer domen!

Ja ni... Jag har funderat på om jag vågar skriva vad som händer i mitt liv just nu. Jag känner dock att det är allt för många som bara är nyfikna och vill ha skvaller så jag tänker inte vara allt för detaljerad.

De som står mig nära vet vad det handlar om.

Just nu sitter jag och väntar på ett viktigt samtal, det är nog ett av de viktigaste samtalen jag någonsin har väntat på. Förutom samtalen under min mammas sjukdomstid.

Vad blir domen? Hur kommer det att påverka min framtid och hur kommer jag att hantera beskedet?

Jag sitter och skakar och vet inte vart jag ska ta vägen... tänk att en minut kan kännas som en sekund i vissa fall och som en evighet ibland.. så olika beroende på hur man känner sig.

Håll tummarna för att det blir ett positivt besked!



1 kommentar:

  1. Det kommer att gå bra !!! Det finns alltid en lösning på alla problem, måla inte f-n på väggen i förskott !!! Tänker på dig

    Gubben i Ljungsbro

    SvaraRadera