måndag 4 juni 2012

Jag lånar henne inte!!!

Med risk för att låta sådär äckligt klyschig igen så måste jag ändå säga att det finns inget underbarare än att få vara mamma till denna underbara lilla människa! Hon är precis lika busig som hon ser ut att vara och det är inte alltid som det är uppskattat tidigt på morgonen eller mitt i natten :S Men så fort man känner sig trött och sliten så räcker det med att bara titta på Saga och all frustration rinner av mig, tänk att hon är min! "till låns" säger folk, men vadå?! Hon kommer alltid att vara min dotter, jag tänker inte sluta vara mamma när hon växer upp... det där uttrycket hatar jag! Jag äger inte min dotter men jag lånar henne inte heller! Hon är mitt kött och blod och jag älskar henne mest i hela världen, punkt.





Älskar dig! / mamma

2 kommentarer: