söndag 20 november 2011

En riktig bloggare!

Ikväll ska jag vara en riktig bloggare och köra ett HISS eller DISS-inlägg! :O





     HISS

  • Att hitta 500 kr på marken efter att ha jobbat en hel dag (vilket Simon gjorde idag)
  •  (ni finkänsliga läsare kan bortse från denna punkt) Te, ja te i alla former och smaker, jag blir så glad av att bara tänka på te. Att njuta av denna underbara dryck i mysigt sällskap gör det hela till en nästintill orgasmisk upplevelse :)
  • Jag måste nog skriva Te igen... :)


     DISS


Nu är jag en riktig bloggare, eller hur? Kommentera snääälla! ( jag är inte så desperat, jag lovar) :)


So long!

2 kommentarer:

  1. Ja. Nu är du en riktig bloggare. Fast de har du väl varit länge.
    Du är duktig på att skriva.
    * Kramiz! *

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också Te! Men mest kaffe faktiskt :)

    SvaraRadera